شادی روح درختان

و درخت از ابدیت می نوشید و به بیشمار شاخه می روئید

شادی روح درختان

و درخت از ابدیت می نوشید و به بیشمار شاخه می روئید

سلام خوش آمدید

ذرت

شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۱۴ ق.ظ

ذرت خیلی شیرین است و قابل توجه. 

سالاد سیب زمینی و ذرت با فلفل دلمه ای خیلی خوب شده بود.

توی سوپ هم آدم خوشش می آمد از این دانه ی شیرین که هر چی بپزیش اصرار دارد زیر دندان خودش را اعلام کند، شیرینی ملیح و لعابداری به غذا می دهد که مایه ی پیوند مولفه های غذاست. 

ولی همین موجود مستقل و خودنما حاضر می شود پودر شود،

پفک و پفیلا و بوشار و دهها فرآورده تولید کند. الیاف مستحکمش ظرف می شوند و خلاصه حضورش تمامی ندارد....

اگر دانه بودم ترجیح میدادم ذرت باشم.

  • شاگرد خیاط

نظرات (۵)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    ایام خوش

    دعوت می کنم برای انتشار سریع و ساده یادداشت ها و تصاویر و ارتباط بیشتر با خوانندگانتون از شبکه اجتماعی ویترین استفاده کنید

    +الان نام کاربریتان ازاد است

    ممنون

     

    پاسخ:
    تا یک جاهایی رفتم
    ممنون از دعوت

    سلام عزیزم

    به به بازگشتت مبارک🌷

    امیدوارم اینجا تعاملات خوبی با هم داشته باشیم❤️

    پاسخ:
    و من آمدم ....نه مثل همانطور که رفته بودم.
    یه درخت میخوام گوشه وبم بنشونم 
    هر چی rss قالب رو دست میزنم نمیاد که نمیاد
    و من مهندس نرم افزار هم هستم
    و سابقه طراحی وب هم دارم!

    سلام و عرض ادب و ارادت.

    پس ذرت بودن یعنی نوترون نبودن

    پاسخ:
    سلام علیکم و خیر مقدم
    نوترون چیه اونوقت؟

    ماهیت ذرت شیرین و شگفت و آوره ...

    پاسخ:
    سلام
    پس اگه چیز مهمتری نیستی
    بیا ذرت باشیم
    البته سیب زمینی هم خوبه ها
    اسمش بد در رفته

    عاشق ذرت شدم 

    پاسخ:
    فصلشم هست
    بیا بریم یه عالم بخریم ذخیره کنیم برا زمستون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی